Τι είναι η Vivre, πως λειτουργεί;

Τι είναι η Vivre, πως λειτουργεί;

Η Vivre είναι ένα ηλεκτρονικό κατάστημα επίπλων, διακοσμήσεων, αξεσουάρ για το σπίτι και lifestyle. Η Vivre συνδυάζει καμπάνιες πωλήσεων που λήγουν σε μερικές μέρες με προϊόντα που βρίσκονται διαρκώς στην ιστοσελίδα , έτσι ώστε να δημιουργήσουμε μια καλύτερη online εμπειρία.

Πώς υπολογίζεται η τελική τιμή μιας παραγγελιάς;

Η αξία της παραγγελίας είναι το άθροισμα της τελικής τιμής των προϊόντων (που εγγράφεται στο κάθε προϊόν) και το κόστος της μεταφοράς. Αν επιλέξατε την πληρωμή με αντικαταβολή περιλαμβάνεται φόρος 1.9 ευρώ και στην περίπτωση των ογκώδη και βαρέων δεμάτων υπάρχει ο φόρος διαχείρισης.

Πώς γίνεται η πληρωμή;

Υπάρχουν διαθέσιμοι πολλαπλοί τρόποι πληρωμής μιας παραγγελίας. Η πληρωμή με μετρητά στην παραλαβή/POS με την πιστωτική κάρτα στην παραλαβή θα γίνει σε ευρώ, θα εξοφληθεί με την παραλαβή του δέματος από το κούριερ και προβλέπεται φόρος 1.9 ευρώ/παραγγελία. Η πληρωμή online με κάρτα γίνεται αποκλειστικά μέσω PayU S.A. Η πληρωμή μέσω τραπέζης με εντολή πληρωμής γίνεται σε 48 ώρες το αργότερο από την στιγμή της ολοκλήρωσης της παραγγελίας, μέσω internet banking ή μέσω εντολής πληρωμής. Αν επιλέγετε αυτόν τον τρόπο πληρωμής παρακαλούμε να στείλετε την απόδειξη πληρωμής στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@vivre.gr.

Πότε και πώς γίνεται η παράδοση;

H περίοδος παράδοσης των προϊόντων διαφέρει ανάλογα με την διαθεσιμότητά τους και αναφέρεται στην σελίδα του προϊόντος. Η παράδοση γίνεται με εταιρεία κούριερ εντός του διαστήματος που αναφέρεται όταν κάνετε την παραγγελία, αυτή επηρεάζεται από το προϊόν που έχει το μεγαλύτερο διάστημα παράδοσης.

Σε τι χρονικό διάστημα γίνεται η παράδοση από την στιγμή που το δέμα βγήκε από την αποθήκη της Vivre;

Την στιγμή που το δέμα έφυγε από την αποθήκη Vivre θα λάβετε ένα email ενημέρωσης, και εντός λίγων ημερών θα επικοινωνήσει μαζί σας η εταιρεία κούριερ (τηλέφωνο/SMS) για την παράδοση του δέματος.

Μπορώ να αγοράσω και να λάβω τιμολόγιο στην εταιρεία;

Ναι. Το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να επιλέξετε "ναι" στην ερώτηση "Επιθυμείτε τιμολόγιο;" πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Άμα επιθυμείτε απόδειξη είσπραξης στην εταιρεία, αναφέρετε το στο κούριερ που παραδίδει την παραγγελία την στιγμή που κόβει την απόδειξη.

Πώς μπορώ να συγκεντρώσω περισσότερες παραγγελίες;

Η συγκέντρωση παραγγελιών μπορεί να γίνει στέλνοντας ένα email στο info@vivre.gr, κάνοντας ξεκάθαρη αίτηση και αναφέροντας τους κωδικούς των παραγγελιών που επιθυμείτε να συγκεντρώσετε. Η συσσώρευση είναι διαθέσιμη μόνο για τις παραγγελίες με εξόφληση στην παραλαβή και με κοντινές ημερομηνίες παράδοσης (το πολύ μια μέρα διαφορά από την τελευταία μέρα του διαστήματος). Με την συσσώρευση, η αρχική παραγγελία ακυρώνεται και η κατάσταση αυτής θα είναι "Aκυρωμένη παραγγελία" και τα προϊόντα που ανήκουν σε αυτή θα προστεθούν στην παραγγελία με την οποία ζητήσατε να συσσωρευτεί.

Μπορώ να αναβάλω την παραγγελία:

Η παραγγελία μπορεί να αντισταθμιστεί κατά ανώτατο όριο 14 ημερών από την τελευταία ημερομηνία παράδοσης που εμφανίζεται από τη στιγμή παραγγελίας σταλθεί. Για να ζητήσετε την αναβολή του, παρακαλούμε να στείλετε ένα email στο info@vivre.gr διευκρινίζοντας τον αριθμό παραγγελίας.

Πώς μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία κατευθείαν από το λογαριασμό σας πατώντας το κουμπί "Ακύρωσε την παραγγελία" όσο διάστημα τα προϊόντα βρίσκονται ακόμη στην αποθήκη Vivre. Μια άλλη επιλογή για να ακυρώσεις μια παραγγελία είναι να μας γράψετε στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@vivre.gr αναφέροντας τον αριθμό της παραγγελίας.

Πώς μπορώ να ακυρώσω ένα προϊόν της παραγγελίας μου;

Για την ακύρωση ενός προϊόντος της παραγγελίας χρειάζεται να μας στείλετε ένα email στην διεύθυνση info@vivre.gr με τον αριθμό της παραγγελίας, την ονομασία του προϊόντος και την ποσότητα που θέλετε να βγάλουμε από την παραγγελία. Το προϊόν μπορεί να ακυρωθεί μόνο όσο διάστημα βρίσκεται ακόμη στην αποθήκη Vivre.

Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Μπορείτε να επιστρέψετε οποιοδήποτε προϊόν σε διάστημα 30 ημερών από την ημερομηνία της παραλαβής. Η επιστροφή είναι δωρεάν (η μεταφορά χρεώνεται στην Vivre) και γίνεται μέσω κούριερ, στην ημερομηνία που αναγράφεται από εσάς στην φόρμα επιστροφής. Για να ξεκινήσετε μια επιστροφή παρακαλούμε να μπείτε στο τμήμα "Επιστροφή" που βρίσκεται στην πάνω πλευρά κάτω από τον σύνδεσμο "Οι παραγγελίες μου" εντός του λογαριασμού χρήστη. Ο σύνδεσμος εμφανίζεται μόνο αν είστε συνδεδεμένος στο λογαριασμό σας. Η αντίστοιχη αξία των προϊόντων που επιστρέφετε θα κατατεθούν στο λογαριασμό που ορίσατε, εντός 14 ημερών. Σε περίπτωση που δεν συμπληρώσατε την φόρμα επιστροφής, πρέπει να σιγουρευτείτε ότι τα προϊόντα θα παραδοθούν στην διεύθυνση οδός Giurgiului, αρ. 321, ταχυδρομικός κωδικός 040667 και ότι θα στείλετε τα στοιχεία επιστροφής με ένα email στο contact@vivre.ro.

Σε πόσο καιρό θα λάβω τα χρήματα της επιστροφής;

Το αντίστοιχο ποσό της επιστροφής σας θα κατατεθεί σε διάστημα 14 ημερών το αργότερο από την στιγμή που έχουμε ενημέρωση την επιστροφή τους.

Μπορώ να αλλάξω ένα προϊόν παραγγελίας που έχω στείλει ήδη με ένα άλλο;

Μια παραγγελία που έχει σταλεί ήδη δεν μπορεί να αλλαχθεί. Χρειάζεται να ακυρώσετε την ήδη υπάρχουσα παραγγελία και να στείλετε μια καινούργια παραγγελία εφόσον επιθυμείτε ένα διαφορετικό προϊόν, άλλο σχέδιο ή άλλο χρώμα, αλλά όχι πρίν να ελέγξετε στο στοκ και τη διαθεσιμότητα του προϊόνος στο site της Vivre.

Μπορώ να προσθέσω περισσότερα προϊόντα στην ήδη υπάρχουσα παραγγελία;

Σε μια ήδη υπάρχουσα παραγγελία δεν είναι εφικτό να προστεθούν άλλα προϊόντα. Χρειάζεται να στείλετε μαι καινούργια παραγγελία στην ιστοσελίδα και αν η ημερομηνία παράδοσης συμπίπτει (η τελευταία ημερομηνία είναι ίδια ή έχουν μια μέρα διαφορά) τότε μπορούμε να τα συγκεντρώσουμε.

Τι κάνω σε περίπτωση που έλαβα ελαττωματικό προϊόν;

Σε περίπτωση που λάβατε ένα ελαττωματικό προϊόν σας παρακαλούμε να μας στείλε ένα email στην διεύθυνση info@vivre.gr με φωτογραφίες που αποδεικνύουν την κατάσταση του προϊόντος. Η αίτηση θα εξεταστεί από την ομάδα Vivre.

Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία παράδοσης;

Για να αλλάξετε την διεύθυνση παράδοσης ή τοv αριθμού τηλεφώνου χρειάζεται να μας στείλετε ένα email στην διέυθυνση info@vivre.gr με τον αριθμό της παραγγελίας και τα καινούργια στοιχεία παράδοσης.

Ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης, τι μπορώ να κάνω;

Πατήστε στον σύνδεσμο ‘Είσοδος’ και "Ξέχασες τον κωδικο;" ή πατήστε τον σύνδεσμο https://www.vivre.gr/?forgotPassword=true και εισάγετε την ηλεκτρονική διεύθυνση με την οποία κάνατε εγγραφή. Ένας καινούργιος κωδικός θα δημιουργήθει από το σύστημα και θα σταλεί στην συγκεκριμένη ηλεκτρονική διεύθυνση.

Πού μπορώ να βρω τα έγγραφα της παραγγελίας: τιμολόγια, εγγυήσεις, δηλώσεις συμμόρφωσης, οδηγίες χρήσης και περιγραφή προϊόντων;

Το τιμολόγιο αλλά και τα υπόλοιπα έγγραφα της παραγγελίας (εγγύηση, οδηγίες χρήσης και η περιγραφή των προϊόντων, δηλώσεις συμμόρφωσης) είναι διαθέσημα να τα κατεβάσετε από το λογαριασμό πελάτη Vivre. Μπείτε στην σελίδα "Οι παραγγελίες μου" στο τμήμα "Ο λογαριασμός μου", πατήστε στο σύνδεσμο "Λεπτομέρειες" στην κάθες παραγγελία και θα βρείτε τους αντίστοιχους συνδέσμους των εγγράφων.

Πότε μπορώ να βρω στην ιστοσελίδα ένα προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται σε στοκ τώρα;

Οι προσφορές είναι περιορισμένες όσο περνάει ο καιρός, όμως προσπαθούμε να μειώσουμε την ποσότητα των προϊόντων ανάλογα με την διαθεσιμότητα του προμηθευτή. Για να ελέγξετε ένα συγκεκριμένο προϊόν μπορείτε να επισκεφθείτε το τμήμα "αναζήτηση".

Που μπορώ να δω το AWB επιστροφής;

To AWB επιστροφής μπορείτε να το δείτε στο email "Επιστροφή" που θα λάβετε μετά το συμπλήρωμα της φόρμας επιστροφής.

Μπορώ να επιστρέφω περισσότερα προϊόντα στο ίδιο δέμα;

Ναι, μπορείτε να επιστρέφετε περισσότερα προϊόντα από ίδια παραγγελία ή από διαφορετικές παραγγελίες, μπαίνοντας στο σύνδεσμο "Επιστροφή" στον λογαριασμό σου. Μετά την επιλογή των προϊόντων και την ολοκληρωμένη συμπλήρωση της φόρμας, το κούριερ θα παραλάβει τα πρϊόντα για επιστροφή (σύμφωνα την περιόδο επιστροφής 30 ημερών) από μια η περισσότερες παραγγελίες.