Διανομέας υγρού σαπουνιού Excelsa, Linea Red, πλαστικό, 300 ml, κόκκινο

SKU: 649889
Χρώμα
άσπρο
γκρι
κίτρινο
κόκκινο
λιλά
μπλέ ανοιχτό
πορτοκαλί
πράσινο
  • απομένουν 2 αντικείμενα
Παράδοση:
  • Περίοδος παράδοσης: από 10 Οκτωβρίου έως 17 Οκτωβρίου
Οφέλη:
  • 0.38 πόντοι Vivre i
  • Δωρεάν παράδοση σε όλη τη χώρα για προπληρωμένες παραγγελίες άνω των 100 ευρώ .
12 99 28 32 RRP ?
Προδιαγραφές
Title
Value
Μέγεθος:
300 ml (μήκος 22 εκ/πλάτος 6 εκ/ύψος 6 εκ/διάμετρος 6.3 εκ)
Βάρος:
0,210 Kg
Υλικό:
πλαστικό
Χρώμα:
κόκκινο
Κριτικές
5.00
1 Κριτικές
5 Αστέρια (1)
4 Αστέρια (0)
3 Αστέρια (0)
2 Αστέρια (0)
1 Αστέρι (0)
Excelsa
Η μάρκα Excelsa ιδρύθηκε στα τέλη της δεκαετίας του 1990, αποτέλεσμα της επιθυμίας του Enrico Vimercati να δημιουργήσει ένα brandable για ανάπτυξη πρακτικών, λειτουργικών προϊόντων για καθημερινή χρήση. Προϊόντα που είναι ευχάριστα, διασκεδαστικά και, πάνω απ 'όλα, χρήσιμα, σχεδιασμένα σε ένα ευρύ φάσμα χρωμάτων και υλικών, ικανό να ανταποκρίνεται σε διαφορετικες γεύσεις και νέες τάσεις. Με αυτόν τον συγκεκριμένο στόχο, σε λίγα μόλις χρόνια, η μάρκα Excelsa πέτυχενα έχει ένα μεγάλο κοινό και αναγνωρίστηκε σαν συνώνυμο της φρεσκάδας, της πρωτοτυπίας και του στυλ, με τον κύριο στόχο να είναι η δημιουργία προϊόντων που αφήνουν χώρο για προσωπική γεύση, δίνοντας άφθονη ελευθερία επιλογής ανάμεσα σε καλά δομημένα στυλ και έννοιες. Η Excelsa εδραίωσε τις σχέσεις της με τους σημαντικότερους ειδικούς λιανικής και επίσης εκείνους με τις κορυφαίες εθνικές και διεθνείς αλυσίδες διανομής. Για κάποιο χρονικό διάστημα, η εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικούς πόρους στην έρευνα, ανάπτυξη και τον έλεγχο ποιότητας, θέτοντας τις βάσεις για καθημερινή αντιμετώπιση προκλήσεις και ιδιαίτερα αυτές του μέλλοντος με τον καλύτερο τρόπο μέσω της βελτίωσης και ενίσχυσης αυτών των τομέων, αποτελούμενη από δυναμικούς, σχολαστικούς νέους άνθρωπους.

Σύμφωνα με τον Νέο Κανονισμό της Ευρωπαϊκής Ένωσης σχετικά με την προστασία Προσωπικών Δεδομένων (GDPR), σε παρακαλούμε να δώσεις την έγκριση σου για την χρήση αρχείων τύπου cookie για τους παρακάτω σκοπούς: τη σωστή λειτουργία της πλατφόρμας Vivre, τη μέτρηση της χρήσης της πλατφόρμας Vivre, προχωρημένες λειτουργίες όπως προτάσεις προϊόντων και άλλα είδη λειτουργιών που να μας επιτρέπουν να σου δείξουμε τις καταλληλότερες προσφορές μέσω διάφορων καναλιών marketing.